جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ 
  • تعداد بازدید : 863
  • کد خبر : ۷۰۸۲
پیام تبریك مدیریت شهری قدس به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر
شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قدس در پیامی فرارسیدن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر را تبریک گفتند. مدیریت شهری قدس طی پیامی فرارسیدن سوم خرداد سالروز فتح غرورآفرین خرمشهر را به همه قهرمانان و جان برکفان دوران هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران، جانبازان، خانواده های معظم شهدا و همه ملت شریف ایران تبریک گفتند.

پيام تبريك مدیریت شهری قدس به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قدس در پیامی فرارسیدن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر را تبریک گفتند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، مدیریت شهری قدس طی پیامی فرارسیدن سوم خرداد سالروز فتح غرورآفرین خرمشهر را به همه قهرمانان و جان برکفان دوران هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران، جانبازان، خانواده های معظم شهدا و همه ملت شریف ایران تبریک گفتند. در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فتح الفتوح سوم خرداد سال 1361 تجلی عنایت خاصه خداوند قادر متعال و یادآور جانفشانی و ایثارگری غیور مردان و رزم آوران خیبرشکنی است که طی نبردی شجاعانه دژهای مستحکم دشمن متجاوز را با طنین نام مبارک " علی ابن ابیطالب (ع) "در هم شکستند و خونین شهر را فتح کردند.

حماسه آزادسازی خرمشهر در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی به‌ شمار می‌آید که ثمره حماسه آفريني‌ها و رشادت‌هاي دلاورمردان و سلحشورانی است که حسین وار با تمسک به قدرت لایزال الهی و نصب‌العین قراردادن فرامین مراد خویش در راه دفاع از شرف و ارزش های این مرز و بوم، با صلابت و استوار ایستادند و به سرافرازی ماندگار پیوند خوردند. خمینی کبیر این فتح غرورآفرین را «مَا النَّصْرُ إلّا مِنْ عِندِ الله» میداند که فاتحان این حماسه و «فرزندان اسلام و قوای سلحشور مسلح»، «مورد تقدیر ناجی بشریت و بر پا کننده عدل الهی در سراسر گیتی- روحی لتراب مقدمه الفداء- » هستند.

 اینجانبان ضمن تبريك و تهنيت سالروز این نصر عظیم الهی و روز مقاومت، ایثار و پیروزی به محضر فرماندهی معظم کل قوا و رهبرفرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای "مدظله العالی"، مردم ایثارگر و مقاوم خرمشهر، خانواده معظم شاهد و ایثارگر، توفیقات روز افزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف تاریخ انقلاب و دفاع از دستاوردها و آرمانهای آن را در سایه رهبری داهیانه رهبر معظم، از درگاه خداوند سبحان مسئلت داریم.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قدس

منبع خبر
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0