يکشنبه, 9 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۱۶:۴۶
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ 
  • تعداد بازدید : 71
  • کد خبر : ۱۲۸۶۸
شهردار قدس خبر داد:
تحقق ۲۰ هزار میلیارد ریالی درآمدهای بودجه سال ۱۴۰۲/ ۲ هزار میلیارد ریال مازاد بر بودجه مصوب محقق شد
شهردار قدس ضمن تقدیر و تشکر از تمامی واحدهای زیرمجموعه شهرداری به‌جهت تلاش یکساله در راستای پیشبرد اهداف عالیه مدیریت شهری، از تحقق درآمد ۲۰ هزار میلیارد ریالی در بودجه سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قدس؛ سعید شهلی با اعلام این خبر گفت: ارائه تمامی خدمات و برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری جهت تعریف و تکمیل پروژه‌ها، ارائه خدمات روزمره در شهر و... منوط به تحقق بودجه و هزینه‌کرد آن در بخش‌های پیش‌بینی شده می‌باشد.

 

وی افزود: در اواخر سال گذشته با توجه به نیاز شهر، نظرات نمایندگان محترم مردم در شورای اسلامی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بودجه سال ۱۴۰۲ با افزایش حدود ۱۰۰ درصدی مصوب شد و از همان ابتدا تلاش برای تحقق این بودجه در دستور کار مجموعه قرار گرفت.

 

شهردار قدس افزود: پیگیری برای احقاق حقوق بیت‌المال در برخی از پرونده‌ها، جلوگیری از هدررفت و صرفه‌جویی هزینه در برخی امور، ایجاد درآمد‌های پایدار، کاهش هزینه‌ها در حوزه‌هایی همچون انقال پسماند و حوزه فضای سبز، اخذ عوارض و.‌‌.. از مواردی بود که به کمک آنها توانستیم بودجه را در سال ۱۴۰۲ محقق کنیم و درآمد حاصله را صرف عمران و آبادانی شهر در اقداماتی از قبیل احداث پروژه‌های بزرگ عمرانی، ساماندهی گسترده معابر، تقویت توان لجستیکی شهرداری، ساماندهی و تجهیز بوستان‌ها، حفظ و نگهداری فضای سبز و اقدامات عدیده دیگر کنیم.

 

شهلی ضمن تقدیر و تشکر از تمامی واحدهای زیرمجموعه شهرداری به‌جهت تلاش یکساله در راستای پیشبرد اهداف عالیه مدیریت شهری، گفت: با تلاش همکاران پرتلاشم در مجموعه مدیریت شهری تلاش خواهیم نمود در سال جاری نیز این روند مطلوب در تحقق بودجه ۲۸ هزار میلیارد ریالی سال ۱۴۰۳ تداوم یابد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0